نمایندگی بکو در شهر قدس

نمایندگی تعمیرات بکو در شهر قدس | خدمات پس از فروش

قنمایندگی تعمیرات بکو در شهر قدس ، تعمیر ماشین لباسشویی یخچال فریزر ساید بای ساید ماشین ظرفشویی کولر گازی مایکروفر اجاق گاز جاروبرقی بکو در شهر قدس می باشد، نمایندگی دی جی تعمیرات به عنوان یک تعمیرگاه مجاز همیشه در رده اول تعمیرات لوازم خانگی در کرج و استان البرز بوده است، از این رو ما بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی beko در شهر قدس را به شما ارائه می دهیم، نگران نباشید همواره ما کنارتان هستیم حتی پس از فروش محصولات و این خدمات را شبانه روز به صورت ۲۴ ساعته ارائه می دهیم. آدرس تعمیرگاه های نمایندگی بکو در محدوده کرج مناطق شهر قدس

شماره تلفن های مرکز تعمیرات بکو در شهر قدس :

نمایندگی تعمیر یخچال لباسشویی کولر گازی اجاق گاز در شهرقدس پرند _ نمایندگی تعمیر پکیج در شهر قدس

سفارش تعمیرات لوازم خانگی با ۱۵٪ تخفیف

خدمات پس از فروش بکو در شهر قدس

توجه فرمایید در صورتی که لوازم خانگی بکو شما دارای برگه گارانتی می باشد و تاریخ آن نگذشته می توانید از برگه ضمانت کمک گرفته و با مرکز خدمات پس از فروش بکو تماس بگیرید و از خدمات گارانتی استفاده کنید ولی اگر به هر دلیلی کارت ضمانت فاقد اعتبار، گم شدن، مخدوش شدن یا هر دلیل دیگر نمیتوانید از خدمات پس از فروش بکو در شهر قدس استفاده کنید میتوانید با یکی از تعمیرگاه های مجاز تعمیرات کرج تماس حاصل فرمایید یا با تعمیرگاه مرکزی دی جی تعمیرات تماس بگیرید و برای رفع مشکل دستگاه تان کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بکو در شهر قدس

مزایای خدمات دی جی تعمیرات

  1. داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط تعمیرات لوازم خانگی بکو در شهر قدس است
  2. وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی سر لوحه کار ما در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بکو است.
  3. تعمیرات انجام شده محصولات بکو با قیمت مناسب و بسیار پایین انجام می شود.
  4. در نمایندگی تعمیرات beko در شهر قدس فقط از قطعات اصلی کره ای استفاده می شود.
  5. ما برای تعمیرات انجام شده در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بکو در شهر قدس شش ماه ضمانت می دهیم.

 

سوالات رایج که درباره نمایندگی تعمیرات بکو در شهر قدس از ما می پرسند؟

۱_ آدرس نمایندگی رسمی تعمیر لوازم خانگی بکو در شهر قدس کجاست؟

چندین شعبه نمایندگی تعمیرات محصولات بکو در شهرقدس وجود دارد که شما از هر شعبه که خدمات از آنها گرفته اید میتوانید با تماس با آن شعبه آدرس محل تعمیرگاه را سوال کنید.

۲_ شماره تلفن های نمایندگی رسمی بکو در شهر قدس چه شماره هایی هستند؟

چون شعبات مختلف نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی بکو در سطح استان البرز، شهر قدس وجود دارند. برای اطلاع از شماره تلفن های نمایندگی میتوانید از طریق سرچ گوگل و یا ۱۱۸ سوال کنید و شماره تلفن های مراکز بکو را در کرج و یا حومه دریافت کنید.

۳ _ چگونه میتوانیم از خدمات پس از فروش بکو در شهر قدس استفاده کنیم ؟

معمولا خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه است و اگر شما فکر می کنید که سر رسید کارت ضمانت هنوز نرسیده و میتوانید از خدمات پس از فروش بکو در شهر قدس برخوردار شوید به کارت ضمانت مراجعه کنید و با شماره تلفن های روی کارت تماس بگیرید تا تعمیرکار نمایندگی رسمی بکو برای تعمیرات به محل شما اعزام شود.

۴ _ چرا حتما باید از نمایندگی رسمی تعمیر بکو در شهر قدس درخواست تعمیرات کنیم؟

تفاوت نمایندگی رسمی تعمیر محصولات بکو در شهر قدس با تعمیرگاه های دیگر در این است که در نمایندگی هم از قطعات اصلی استفاده می شود هم اینکه تعمیرکاران آنها تخصصشان فقط محصولات beko است و تجربه بسیار بالایی در تشخیص و رفع عیب را دارند.

۵_ آیا خدمات تعمیرات در نمایندگی تعمیرات beko در شهر قدس گارانتی دارد ؟

در نمایندگی تعمیرات بکو در کرج، شهر قدس تعمیرات انجام شده شش ماه ضمانت دارد. و اگر برای همان قسمت تعمیر شده مشکلی پیش آید. در این شش ماه شما هیچگونه هزینه ای حتی ایاب و ذهاب پرداخت نمی کنید.

خدمات پس از فروش بکو در شهر قدس

شرکت بکو

شرکت لوازم خانگی بکو  یک برند ترک و یکی از برندهای معتبر به نام اروپا است و توسط کوچ هولدینگ مدیریت می‌شود. نمایندگی بکو در سال ۱۹۶۷ در استانبول توسط وهبی کوچ بنیانگذار کوچ هولدینگ تأسیس شد. تا امروز  فعالیت خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنعت لوازم خانگی اروپا ادامه داده است . و رقیب جدی برندهای اروپایی به حساب می آید

بکو در سال ۲۰۰۴ شرکت آلمانی گروندیگ را خریداری کرد. در ژانویه ۲۰۰۵ بکو و رقیب اصلی آن یعنی شرکت وست بیش از نیمی از تلویزیون اروپا را تولید کردند. در ژوئن ۲۰۰۹ تصمیم گرفته شد که بکو با شرکت… ادغام شود. هم اکنون تعدادی از محصولات مانند یخچال، تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی با برند بکو ارائه می‌شود. بکو نشان خود را در سال ۲۰۱۰ تغییر داد.

خدمات پس از فروش بکو در شهر قدس

مرکز مشاوره خدمات لوازم خانگی

این شرکت ارائه دهنده بهترین سرویس تعمیرات و نصب و راه اندازی لوازم خانگی اعم از تعمیرات تخصصی ساید باید ساید لباسشویی ظرفشویی یخچال فریزر جارو برقی و … میباشد که برای ارتقا سیستم سازمانی خود اولین مرکزی میباشد. که در جهت کم کردن هزینه های خانواده ها مشاوره تعمیرات لوازم خانگی را راه اندازی کرده این امکان هزینه های خانواده ها را کم کرده و در وقت صرفه جویی میشود. هزینه هایی از جمله ایاب و ذهاب تشخیص عیب و تعمیرات جزئی که خود افراد میتوانند با رعایت نکات ایمنی انجام دهند.

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال ماشین لباسشویی ظرفشویی مایکروفر جاروبرقی کولر گازی و اجاق گاز بکو الکترونیک در شهر قدس

خدمات پس از فروش بکو در شهر قدس

چرا دی جی تعمیرات را برای تعمیرات لوازم خانگی در کرج انتخاب کنیم؟

 

دی جی تعمیرات به جهت به روز شدن اطلاعات تکنسین های خود هر ماه آموزش دوره ای تعمیرات beko برگزار می کند. با افتخار اعلام میکنیم تعمیر کاران بکو این نمایندگی با اشراف به آخرین تکنولوژی روز میتوانند. ایراد اصلی دستگاه شما را در کوتاهترین زمان تشخیص داده و برطرف نمایند.

تعمیرگاه و خدمات پس از فروش بکو در شهر قدس

تکنسین های ما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته آمادگی انجام تعمیرات و سرویس های دوره ای لوازم خانگی بکو شما را در محل دارند

محدوده خدمات نمایندگی تعمیرات بکو در شهر قدس کدام مناطق هستند؟

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش لوازم خانگی بکو در کرج مناطق شهر قدس می باشد.

آخرین بروزرسانی: ۱ اسفند ۱۴۰۲

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (1 امتیاز, average: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *