نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی یخچال ساید کولر گازی و اجاق گاز حایر در کرج haier ( خدمات پس از فروش ) گوهردشت ، حصارک ، عظیمیه و مهرشهر و محدوده حومه مناطق فردیس ، ملارد ، مارلیک ، محمدشهر ، ماهدشت ، صفادشت ، اندیشه ، شهریار ، صبا شهر ، نسیم شهر ، اسلامشهر و رباط کریم می باشد

نمایندگی تعمیرات حایر در کرج گوهردشت مهرشهر | خدمات پس از فروش هایر

نمایندگی حایر در کرج

نمایندگی مرکزی تعمیرات حایر در کرج و حومه ، تیم دی جی تعمیرات آماده خدمات رسانی برای تعمیر یخچال فریزر ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی و اجاق گاز هایر در کرج و حومه می باشد، گروه دی جی تعمیرات به عنوان یک تعمیرگاه مجاز همیشه در رده اول تعمیرات لوازم خانگی در کرج و استان البرز بوده است، از این رو ما بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی حایر در کرج را به شما ارائه می دهیم، نگران نباشید همواره ما کنارتان هستیم حتی پس از فروش و این خدمات را شبانه روز ارائه می دهیم. آدرس تعمیرگاه ها و نمایندگی حایر در محدوده کرج مناطق گوهردشت، حصارک، عظیمیه و مهرشهر ولی محدوده حومه مناطق فردیس، ملارد، مارلیک، محمدشهر، ماهدشت، اندیشه، شهریار، صباشهر، نسیم شهر، اسلامشهر، پرند و رباط کریم می باشد.

نمایندگی مرکزی یخچال فریزر ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی اجاق گاز و مایکروفر حایر در کرج

 

تلفن نمایندگی تعمیر و تعمیرگاه های یخچال لباسشویی ماشین ظرفشویی کولرگازی ماکروفر اجاق گاز جاروبرقی در کرج مهرشهر فردیس ملارد مارلیم محمدشهر شهریار صفادشت اندیشه اسلامشهر رباط کریم پرند شهرقدس سفارش تعمیرات لوازم خانگی با ۱۵٪ تخفیف

خدمات پس از فروش حایر در کرج

نمایندگی تعمیرات هایر در کرج

مزایای خدمات دی جی تعمیرات

  1. داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط تعمیرات هایر در کرج است
  2. وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی سر لوحه کار ما در نمایندگی تعمیرات هایر است.
  3. تعمیرات انجام شده ماشین لباسشویی و یخچال هایر با قیمت مناسب و بسیار پایین انجام می شود.
  4. در نمایندگی تعمیرات لباسشویی و یخچال هایر در کرج از قطعات اصلی استفاده می شود.
  5. ضمانت تعمیرات یخچال و لباسشویی هایر در کرج شش ماه می باشد.

خدمات پس از فروش حایر در کرج

توجه فرمایید در صورتی که لوازم خانگی حایر شما دارای برگه گارانتی نمایندگی می باشد و تاریخ آن نگذشته می توانید از برگه ضمانت کمک گرفته و با مرکز خدمات پس از فروش حایر تماس بگیرید و از خدمات گارانتی استفاده کنید ولی اگر به هر دلیلی کارت ضمانت فاقد اعتبار، گم شدن، مخدوش شدن یا هر دلیل دیگر، میتوانید با یکی از تعمیرگاه های مجازلوازم خانگی در کرج تماس حاصل فرمایید یا با تعمیرگاه دی جی تعمیرات تماس بگیرید و برای رفع مشکل دستگاه تان کمک بگیرید. امیدواریم لایق اعتماد شما باشیم.

نمایندگی حایر در کرج

Haier

چرا حایر انتخاب میکنیم ؟

حایر به طور مداوم متعهد به نوآوری و بهبود محصولات خود با کارایی بالا و استفاده ساده تر و آسان تر از محصولات و بهبود زندگی مصرف کنندگان، به طور فزاینده آوردن دانش سازمانی و تلاش برای ایجاد یک جهان کامل است.

 

خدمات پس از فروش حایر در کرج

برای تماس با نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش هایر در مناطق استان البرز و کرج مانند گوهردشت، حصارک، عظیمیه و مهرشهر فردیس، ملارد، مارلیک، محمدشهر، ماهدشت، اندیشه، شهریار، صبا شهر، نسیم شهر، اسلامشهر و رباط کریم با شماره تلفن های بالا تماس بگیرید و درخواست تعمیر  یخچال ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی و اجاق گاز حایر خود را در ثبت کنید.

نمایندگی هایر در کرج

حایرHaier  

یک شرکت چندملیتی تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی است که مقر آن در چینگدائو، استان شاندونگ، چین می‌باشد. این شرکت محصولات مختلف را طراحی، توسعه و تولید کرده و به فروش می‌رساند، که برخی از این محصولات عبارتند از: سیستم‌های تهویه مطبوع،کولر گازی، اجاق‌گاز، مایکروویو، مایکروفر، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر و ماشین ظرفشویی

 

سوالات رایج که درباره نمایندگی حایر در کرج از ما می پرسند؟

۱_ آدرس نمایندگی رسمی حایر در کرج کجاست؟

چندین شعبه نمایندگی تعمیر یخچال لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی اجاق گاز و ماکروفر حایر در کرج وجود دارد. که شما از هرشعبه که خدمات از آنها گرفته اید میتوانید با تماس با آن شعبه آدرس محل تعمیرگاه را سوال کنید.

۲_ شماره تلفن های خدمات پس از فروش حایر در کرج و حومه چه شماره هایی هستند؟

چون شعبات مختلف نمایندگی خدمات پس از فروش حایر در سطح استان البرز وجود دارند. برای اطلاع از شماره تلفن های نمایندگی میتوانید از طریق سرچ گوگل و یا ۱۱۸ سوال کنید. و شماره تلفن های نمایندگی در کرج فردیس شهریار اندیشه اسلامشهر و یا پرند را دریافت کنید.

۳ _ چگونه میتوانیم از خدمات پس از فروش حایر در کرج استفاده کنیم ؟

معمولا خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه است و اگر شما فکر می کنید که سر رسید کارت ضمانت هنوز نرسیده و میتوانید از خدمات پس از فروش حایر در کرج برخوردار شوید به کارت ضمانت مراجعه کنید و با شماره تلفن های روی کارت تماس بگیرید تا تعمیرکار نمایندگی حایر برای بازدید دستگاه به محل شما اعزام شود.

۴ _ چرا حتما باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی یخچال حایر در کرج درخواست تعمیرات کنیم؟

تفاوت نمایندگی تعمیر لباسشویی یخچال حایر با تعمیرگاه های دیگر در این است که در نمایندگی هم از قطعات اصلی استفاده می شود. هم اینکه تعمیرکاران آنها تخصصشان فقط ماشین لباسشویی یخچال کولر گازی ماکروفر اجاق گاز هایر است و تجربه بسیار بالایی در تشخیص و رفع عیب را دارند.

۵_ آیا خدمات تعمیر در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر گارانتی دارد ؟

در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر در کرج تعمیرات انجام شده شش ماه ضمانت دارد و اگر برای همان قسمت تعمیر شده از لباسشویی حایر مشکلی پیش آید. در این شش ماه شما هیچگونه هزینه ای حتی ایاب و ذهاب پرداخت نمی کنید.

 

چرا خدمات پس از فروش دی جی تعمیرات را برای تعمیرات لوازم خانگی حایر در کرج انتخاب کنیم؟

تمام تعمیرکاران و تکنسین‌های نمایندگی حایر دوره‌های تعمیرات یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، کولر گازی، جاروبرقی و اجاق گاز هایر را گذرانده و دارای سال‌ها تجربه در زمینه‌ی فقط تعمیرات لوازم خانگی حایر در مدل‌های مختلف می‌باشند. ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی حایر انجام شده را برای آسودگی خاطر شما را شش ماه ضمانت می‌کنیم.

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش حایر در کرج و فردیس

نمایندگی تعمیرات هایر در کرج و مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال فریزر ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی جاروبرقی اجاق گاز مایکروفر و ماکروفر حایر در محدوده کرج مناطق گوهردشت، حصارک، عظیمیه و مهرشهر و محدوده حومه مناطق فردیس، ملارد، مارلیک، محمدشهر، ماهدشت، صفادشت، اندیشه، شهریار، صبا شهر، نسیم شهر، اسلامشهر و رباط کریم می باشد

 

 

 

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (8 امتیاز, average: 5,00 از 5)
Loading...

1 دیدگاه

  • جبلی

    سلام بسیار ممنونم از نمایندگی خدمات پس از فروش حایر شعبه فردیس اومدن مشکل یخچال ما رو حل کردن بسیار سپاسگزارم.

  • دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *