تعمیر تخلیه ماشین لباسشویی

چرا ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند

اگر لباسشویی شما آب را تخلیه نمی‌کند، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از دلایل معمول شامل موارد زیر می‌شوند:

دلایل تخلیه نشدن آب لباسشویی

۱. مسدودی لوله خروجی:

گاهی اوقات، لوله خروجی لباسشویی ممکن است مسدود شود که مانع تخلیه آب می‌شود. این مسدودی ممکن است به دلیل وجود لباس‌های بزرگ یا اشیاء دیگر در داخل لوله یا حتی توده‌های از رسوبات باشد. برای بررسی این موضوع، لوله خروجی را جدا کرده و آن را بررسی کنید.

۲. مشکل در پمپ تخلیه:

پمپ تخلیه لباسشویی ممکن است دچار خرابی شده باشد یا دچار مشکلات فنی دیگری باشد که باعث می‌شود آب به درستی تخلیه نشود. در این صورت، نیاز به تعمیر یا تعویض پمپ خواهید داشت.

۳. مشکل در سنسور:

برخی از لباسشویی‌ها دارای سنسورهایی هستند که وظیفه‌ی تشخیص سطح آب در دستگاه را دارند. اگر این سنسورها دچار مشکل شوند، ممکن است دستگاه اشتباهاً فکر کند که سطح آب مناسب است و تخلیه را شروع نکند.

۴. مشکل در سیستم کنترل:

در برخی مواقع، مشکلات در سیستم کنترل لباسشویی می‌تواند باعث مشکلاتی مانند عدم تخلیه آب شود. در این صورت، ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض بخش‌های مربوطه باشد.

۵. مشکلات دیگر:

عوامل دیگری مانند خرابی در شیر آب، مشکل در مدارهای الکتریکی، یا مسائل مربوط به سیستم لباسشویی نیز ممکن است باعث این مشکل شوند.
برای تشخیص دقیق‌تر مشکل و رفع آن، بهتر است با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید یا اگر دسترسی به دفترچه راهنمای لباسشویی دارید، به راهنمایی‌های مربوطه مراجعه کنید.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی در کرج

اگر ماشین لباسشویی‌تان تخلیه نمی‌کند یا هر مشکل دیگری پیدا کرده با ما تماس بگیرید تا یکی از تعمیرکاران حرفه‌ای ما برای بازدید و تعمیر ماشین لباسشویی به محل شما مراجعه نماید.

آخرین بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (4 امتیاز, average: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *