ماشین لباسشویی

چرا سر و صدای ماشین لباسشویی زیاد است؟

در این مقاله دلایلی را که موجب سر و صدای ماشین لباسشویی می‌شوند را بررسی می‌نماییم.

ساییده شدن بلبرینگ ها

بلبرینگ ها در وسط شفت بیرونی و داخلی قرار گرفته اند. ساییده شدن آن ها به هر دلیلی می تواند تناسب شفت را بهم بزند و باعث بد چرخیدن دیگ شود. عوض کردن و جا زدن بلیرینگ ها بسیار کار پیچیده و پرزحمتی می باشد. برای این کار حتما با متخصصین کورنیدو تماس حاصل فرمایید.

 

پولی قرقره

پولی قرقره ممکن است شکسته، ترک برداشته و یا پوسیده باشد. آن را درآورده و با دقت بررسی کنید. اگر آسیب دیده بود حتما آن را تعویض کنید.

 

محل اتصال موتور

محل اتصال موتور ممکن است شکسته باشد. آن را بررسی کرده و در صورت معیوب بودن آن را تعویض نمایید.

 

موتور

بلبرینگ های موتور ممکن است از کار افتاده باشند. موتورهای در حال کار معمولا در حین عملیات بسیار آرام هستند. برای تعیین اینکه آیا موتور معیوب است، تسمه موتور را از روی آن بردارید و سپس موتور را روشن کنید. اگر موتور هنوز با صدای بلند کار می کند، این نشان می دهد که موتور ضعیف شده است و نیاز به جایگزینی دارد.

 

پمپ تخلیه

اگر موقع تخلیه آب متوجه سر و صدای زیادی شدید، به احتمال زیاد پمپ تخلیه آسیب دیده و یا مسدود شده است. بعضی وقت ها چیزهای کوچک مثل سنجاق، سکه و چیزهای دیگر ممکن است در آن گیر کنند و هنگام تخلیه آب موجب سر و صدا شود. در این هنگام پمپ تخلیه را خالی و دوباره سر جایش قرار دهید.

 

شیرآب ورودی

وقتی ماشین لباسشویی به هنگام پر شدن آب صدا میدهد، ممکن است شیر ورودی به مرور زمان رسوب گرفته باشد و یا کیپ شده باشد. شیر ورودی قابل تعمیر نمی باشد، در این هنگام یک شیر ورودی تهیه کرده و آن را توسط تکنسین مربوطه جایگزین کنید.

خدمات ما تمیرات فوری ماشین لباسشویی در محل

اگر به هر دلیلی نیاز به تعمیرات یا سرویس لباسشویی در کرج، فردیس، ملارد، شهریار یا اسلامشهر دارید میتوانید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت همکاران ما برای تعمیر ماشین لباسشویی مراجعه کنند و مشکل را بر طرف کنند.

 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

 

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (1 امتیاز, average: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *