نمایندگی تعمیر کولر گازی حایر ایوولی شارپ میدیا گری توشیبا هومکس گالانز جنرال سامسونگ در کرج گوهردشت حصارک عظیمیه هشتگرد و مهرشهر ولی محدوده حومه مناطق فردیس ملارد مارلیک محمدشهر ماهدشت اندیشه شهریار صبا شهر نسیم شهر  اسلامشهر و رباط کریم

نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در کرج و حومه

نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی توشیبا در کرج TOSHIBA ، تیم دی جی تعمیرات آماده خدمات رسانی برای تعمیر کولر گازی توشیبا در کرج و حومه می باشد، گروه دی جی تعمیرات به عنوان یک تعمیرگاه مجاز همیشه در رده اول تعمیرات کولر گازی توشیبا در کرج و استان البرز بوده است، از این رو ما بهترین خدمات تعمیرات اسپیلت توشیبا در کرج را به شما ارائه می دهیم، نگران نباشید همواره ما کنارتان هستیم حتی پس از فروش کولر گازی توشیبا و این خدمات را شبانه روز ارائه می دهیم. آدرس تعمیرگاه های نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در محدوده کرج مناطق گوهردشت حصارک عظیمیه هشتگرد و مهرشهر ولی محدوده حومه مناطق فردیس ملارد مارلیک محمدشهر ماهدشت اندیشه شهریار صبا شهر نسیم شهر  اسلامشهر و رباط کریم می باشد.

نمایندگی تعمیرات و سرویس کولر گازی و اسپیلت TOSHIBA در کرج

نمایندگی تعمیرات تخصصی کولرگازی توشیبا در کرج

تلفن :

تلفن نمایندگی تعمیر و تعمیرگاه های یخچال لباسشویی ماشین ظرفشویی کولرگازی ماکروفر اجاق گاز جاروبرقی در کرج مهرشهر فردیس ملارد مارلیم محمدشهر شهریار صفادشت اندیشه اسلامشهر رباط کریم پرند شهرقدس سفارش تعمیرات لوازم خانگی با ۱۵٪ تخفیف

خدمات پس از فروش کولر گازی توشیبا

اگر کولرگازی توشیبا شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل از آن کمک بگیرید تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی توشیبا در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با شرکت توشیبا از این خدمات بهره‌مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش توشیبا در کرج بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر کرج یا تعمیرگاه دی جی تعمیرات تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

مزایای خدمات دی جی تعمیرات

  1. داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط تعمیر کولر گازی توشیبا در کرج است
  2. وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی سر لوحه کار ما در نمایندگی تعمیرات کولر گازی توشیبا در کرج است.
  3. تعمیرات انجام شده کولر گازی توشیبا در کرج با قیمت مناسب و بسیار پایین انجام می شود.
  4. در نمایندگی تعمیرات کولر گازی توشیبا در کرج هشتگرد فردیس از قطعات اصلی استفاده می شود.
  5. ضمانت خدمات تعمیر کولر گازی توشیبا در کرج شش ماه می باشد.

 

اورلود کولر گازی چیست؟

در صورتی که جریان مصرفی دستگاه از جریان در نظر گرفته شده (به طور مثال ۱۳A) به مدت ۳ دقیقه مداوم بیشتر شود، موتور دستگاه از کار افتاده و فقط فن کار خواهد کرد.

زمانی که در ۳ دقیقه‌ی بعدی جریان بیشتر از ۱۳A نشود و کاهش یابد دستگاه در وضعیت قبلی خود قرار می‌گیرد و مجددا کار خواهد کرد. تا زمان کاهش شدن جریان برد دستگاه هر سه دقیقه جریان را اندازه‌گیری می‌کند تا دوباره دستگاه شروع به کار کند. اگر دستگاه در یک بازه زمانی ۲۰ دقیقه‌ای سه بار به صورت متمادی در وضعیت اورلود (OverLoad) قرار گیرد دستگاه به صورت کامل خاموش شده و باید به وسیله ریموت کنترل دوباره روشن شود. در این حالت به اصطلاح تکنسین‌ها دستگاه اورلودی می‌باشد و موتور دستگاه به واسطه آمپر اضافه‌ای که می‌کشد باید تعویض شود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در کرج

نمایندگی تعمیرات کولر گازی توشیبا در کرج، مرکز تعمیر کولر گازی توشیبا در محدوده کرج مناطق گوهردشت حصارک عظیمیه مهرشهر و هشتگرد و محدوده حومه مناطق فردیس ملارد مارلیک محمدشهر ماهدشت اندیشه شهریار صبا شهر نسیم شهر اسلامشهر و رباط کریم می باشد

باید بدانیم محافظ اورلود یا همان OLP مخفف کلمه‌های Overload Protection می‌باشد.

مقدارOLP هر دستگاه بر روی برچسب فنی کندانسور مشخص شده است و بیشترین مقدار آمپری می‌باشد که دستگاه توان مقاومت در برابر آن را دارد. اورلودها به دو صورت مغناطیسی و حرارتی ساخته می‌شوند و بسته به نوع دستگاه از آن‌ها استفاده می‌شود.

در اسپلیت‌ها، بسته به جدید بودن یا قدیمی بودن دو مدل اورلود کار گذاشته می‌شود:

در بعضی از مدل‌ها بیرون کمپرسور نصب می‌شود و در بعضی از کمپرسورهای جدیدتر درون آن نصب می شود.

به طور معمول وقتی کمپرسور اورلود می‌کند که بسیار داغ شده باشد، از این رو به هنگام اورلود کولر گازی بسیار مراقب دستان خود باشید تا نسوزید و از دست زدن به کمپرسور خودداری کنید.

پایین آوردن دمای دستگاه تا نیم ساعت زمان می‌برد، بنابراین عجله نکنید. دستگاه را از برق در آورده برای پایین آوردن درجه حرارت کمپرسور و استارت زدن آن از آب خنک استفاده کنید و بسیار مراقب باشید تا سر سوکت‌های متصل به دستگاه خیس نشوند.

برای تست آمپر دستگاه نیز از یک آمپرمتر استفاده کنید تا زودتر به مشکل دستگاه پی ببرید.

از دلایل دیگر اورلود کولر گازی می‌توان به:

۱ – کثیف بودن کندانسور و کار نکردن صحیح کندانسور

۲ – کم شدن ولتاژ ورودی به دستگاه

۳ – از کار افتادن و سوختن فن کندانسور

۴ – نصب غیر اصولی و … نام برد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در کرج

نمایندگی تعمیر کولر گازی و اسپیلت توشیبا در کرج مناطق گوهردشت حصارک عظیمیه و مهرشهر حومه مناطق فردیس ملارد مارلیک محمدشهر ماهدشت اندیشه شهریار صبا شهر نسیم شهر اسلامشهر و رباط کریم  نمایندگی تعمیر اسپیلت توشیبا در شهریار، نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا در مهرشهر _ نمایندگی تعمیرات اسپیلت توشیبا در رباط کریم

آخرین بروزرسانی: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (3 امتیاز, average: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *