انتخاب ماشین ظرفشویی _ بهترین ماشین ظرفشویی در بازار

راهنمای انتخاب بهترین ماشین ظرفشویی

چگونه بهترین ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید؟
صرفه جویی

ماشین ظرفشویی مناسب به طور قابل توجهی مصرف آب و مواد شوینده  کاهش می دهد، اما چگونه می توانید یک ماشین ظرفشویی مناسب پیدا کنید؟

قبل از سرمایه گذاری برای خرید یک ماشین ظرفشویی

چیزهایی که باید در نظر داشته باشید .مورد اصلی داشتن فضای مناسب است. ماشین ظرفشویی باید نزدیک به سینک آشپزخانه قرار گیرد تا بتواند از آب سرد استفاده کنید و جابجایی ظروف برای شما آسان باشد. در حالی که ممکن است وسوسه باشید برای انتخاب بزرگترین مدل در بازار باید در مورد چگونگی فضای کاری آن واقعبین باشید.

اگر فضای مناسب ندارید مدل ظرفشویی متحرک را انتخاب کنید.

اگر شما بچه های کوچک دارید

اگر یک کودک دارید باید یک مدل با ویژگی های قفل کودک خریداری کنید این کارایی بها یک سنسور است که با باز شدن درب کار کاملا متوقف شده و از سرریز آب جلوگیری میشود.

بهترین ماشین ظرفشویی وسایل آشپزی و کارد و چنگال را به درستی تمیز می کند، به شرطی که آنها را به درستی بارگیری کنید و آنها را به خوبی نگهداری کنید – به عنوان مثال، آب سخت را با نمک در مناطق با آب سخت نرم کنید.

خدمات پس از فروش

هنگام خرید حتما توجه داشته باشید که شرکت سازنده نمایندگی فروش مجاز در کشور داشته باشد همچنین شرکت خدمات پس از فروش در تمام مناطق نماینده داشته باشد تا بعد از خرید بتوانید از نزایایی خدمات پس از فروش استفاده کنید.

این مطلب همیشه بروز رسانی میشود ۲۰۱۹

 

بهترین ماشین ظرفشویی در بازار چیست؟

۱. Bosch SMS88TI02M

 

ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI02M

نمایندگی بوش 

ماشین ظرفشویی سفارشی بوش

دستگاه آلمانی Stalwart Bosch . آنچه که در مورد این ماشین ظرفشویی مستقل موثر است، انعطاف پذیری آن است که به سیستم سبد واریو ختم می شود. این بدان معنی است که قفسه بالا قابل تنظیم ارتفاع با قفسه های فنجان قابل انعطاف است، در حالی که سطح پایین نیز دارای دو قفسه قابل شستشو می باشد. این باعث می شود مدل فوق العاده همه کاره باشد و شما قادر خواهید بود به راحتی ظرف های بزرگ را بشویید.

این ماشین ظرفشویی نیز دارای انرژی فوق العاده کارآمد است که دارای رتبه دوم A ++ می باشد و ادعا می کند که آب کمتری نسبت به دیگر مدل ها استفاده می کند – به طور بالقوه شما را قادر به کاهش صورتحساب می کند.

 

۲. زیمنس iQ700 SN278I36TE

ماشین ظرفشویی زیمنس iQ700 SN278I36TE

نمایندگی زیمنس

ماشین ظرفشویی زیمنس

این مدل با کیفیت بالا از زیمنس قطعا گران است، ولی در طول زمان کاملا به صرفه است.

اول،این ماشین ظرفشویی بسیار سریع است، و می تواند یک ظروف کامل را در کمترین زمان نسبت به رقبای خود بشوید و شما می توانید با نصب اپلیکیشن آن را از هر نقطه ای از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید.

رتبه بندی بهره وری انرژی A +++ می باشد که بالاترین میزان ممکن است.

 

 

۳.   Whirlpool ADP9070IX

ماشین ظرفشویی ویرپول ADP9070IX

نمایندگی ویرپول

ماشین ظرفشویی ویرپول

یکی دیگر از گزینه های مناسب ماشین ظرفشویی Whirlpool است. دارای هشت تنظیمات برنامه برای تمام نیازهای شستشو، و به ویژه از تکنولوژی ویژه ای با سنسور هوشمندپد ماشین را تنظیم شرایط شستشو به تناسب بار. همچنین دارای قفسه های انعطاف پذیر و رتبه انرژی A ++ می باشد.

 

استفاده از خدمات ما در کرج و حومه

اگر شما ساکن کرج و یا حومه کرج هستید و ماشین ظرفشویی شما نیاز به تعمیر یا سرویس دارد ما در مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی در کرج آماده خدمات رسانی در کمترین زمان هستیم . شعب ما در محدوده مهرشهر گوهردشت فردیس ملارد و اسلام شهر می باشد . با ما تماس بگیرید.

 

 

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی در کرج و حومه

 

 

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (3 امتیاز, average: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *