نمایندگی تعمیر لوازم خانگی کنوود در کرج _ خدمات پس از فروش کنوود

نمایندگی کنوود در کرج | گوهردشت فردیس شهریار هشتگرد

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی کنوود در کرج، تیم دی جی تعمیرات آماده خدمات رسانی برای تعمیر ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی یخچال فریزر کولر گازی اجاق گاز مایکروفر و جاروبرقی کن وود در کرج و حومه می باشد، گروه دی جی تعمیرات به عنوان یک تعمیرگاه مجاز همیشه در رده اول تعمیرات لوازم خانگی در کرج و استان البرز بوده است، از این رو ما بهترین خدمات و تعمیرات را به شما ارائه می دهیم، نگران نباشید همواره ما کنارتان هستیم حتی پس از فروش و این خدمات را شبانه روز ارائه می دهیم. نمایندگی تعمیرات کنوود در مهرشهر گوهردشت عظیمیه جهانشهر مهرشهر هشتگرد فردیس شهریار ملارد محمدشهر اندیشه پرند اسلامشهر رباط کریم

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ظرفشویی یخچال کولر گازی جاروبرقی مایکروفر و اجاق گاز کنوود

تلفن نمایندگی تعمیر و تعمیرگاه های یخچال لباسشویی ماشین ظرفشویی کولرگازی ماکروفر اجاق گاز جاروبرقی در کرج مهرشهر فردیس ملارد مارلیم محمدشهر شهریار صفادشت اندیشه اسلامشهر رباط کریم پرند شهرقدس سفارش تعمیرات لوازم خانگی با ۱۵٪ تخفیف

نمایندگی کنوود در کرج

مزایای خدمات دی جی تعمیرات

  1. نمایندگی ما تکنسین هایی مجرب دارد که تخصص شان فقط تعمیر لوازم خانگی کن وود  است.
  2. وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی سر لوحه کار ما در نمایندگی کنوود کرج است.
  3. تعمیرات انجام شده کن وود با قیمت مناسب و بسیار پایین انجام می شود.
  4. در نمایندگی تعمیرات کن وود از قطعات اصلی استفاده می شود.
  5. ضمانت تعمیرات کن وود  شش ماه می باشد.

 

سوالات رایج که درباره نمایندگی کنوود در کرج از ما می پرسند؟

۱_ آدرس نمایندگی رسمی کنوود در کرج کجاست؟

چندین شعبه نمایندگی تعمیرات کنوود در کرج فردیس هشگرد شهریار اندیشه اسلامشهر وجود دارد که شما از هرشعبه که خدمات از آنها گرفته اید میتوانید با تماس با آن شعبه آدرس محل تعمیرگاه را سوال کنید.

۲_ شماره تلفن های نمایندگی رسمی تعمیرات کنوود در کرج و حومه چه شماره هایی هستند؟

چون شعبات مختلف نمایندگی رسمی تعمیرات کنوود در سطح استان البرز وجود دارند. برای اطلاع از شماره تلفن های نمایندگی میتوانید از طریق سرچ گوگل و یا ۱۱۸ سوال کنید و شماره تلفن های خدمات پس از فروش کنوود را در کرج و یا حومه دریافت کنید.

۳ _ چگونه میتوانیم از خدمات پس از فروش کنوود در کرج استفاده کنیم ؟

معمولا خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه است و اگر شما فکر می کنید که سر رسید کارت ضمانت هنوز نرسیده و میتوانید از خدمات پس از فروش کنوود در کرج برخوردار شوید به کارت ضمانت مراجعه کنید و با شماره تلفن های روی کارت تماس بگیرید تا تعمیرکار تعمیرگاه کنوود برای تست لباسشویی به محل شما اعزام شود.

۴ _ چرا حتما باید از نمایندگی تعمیر کنوود در کرج درخواست تعمیرات کنیم؟

تفاوت نمایندگی کنوود کرج با تعمیرگاه های دیگر در این است که هم از قطعات اصلی استفاده می شود هم اینکه تعمیرکاران آنها تخصصشان فقط کنوود است و تجربه بسیار بالایی در تشخیص و رفع عیب را دارند.

۵_ آیا خدمات و تعمیرات در نمایندگی کنوود استان البرز گارانتی دارد ؟

در نمایندگی تعمیرات کنوود در استان البرز تعمیرات انجام شده شش ماه ضمانت دارد و اگر برای همان قسمت تعمیر شده  مشکلی پیش آید در این شش ماه شما هیچگونه هزینه ای حتی ایاب و ذهاب پرداخت نمی کنید.

kenwood

شرکت لوازم خانگی کنوود هم اکنون سازنده ی لوازم آشپزخانه بوده و در ۴۴ کشور دارای شعبه و نمایندگی محصولات کنوود می باشد. این شرکت هم اکنون متعلق به یک کمپانی در ایتالیا است. کنوود طراحی، تولید لوازم خانگی از قبیل ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی انواع یخچال فریزر و کولر گازی را برعهده داشته و کارخانه هایی در پاکستان، چین، ترکیه و انگلستان تاسیس نموده است. به عنوان مثال یخچال فریزر کنوود در ترکیه تولید و به بازار جهانی عرضه می شود.

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال ماشین لباسشویی ظرفشویی مایکروفر جاروبرقی کولر گازی و اجاق گاز کنوود در کرج گوهردشت جهانشهر عظیمیه کمالشهر مهرشهر ملک آباد فردیس ملارد مارلیک صفادشت شهریار اندیشه شهر قدس پرند اسلامشهر رباط کریم

تاریخچه و بیوگرافی شرکت لوازم خانگی کنوود

شرکت لوازم خانگی کنوود در سال ۱۳۹۴ توسط کنت مینارد وود در شهر ووکینگ woking انگلستان تاسیس شد که در ابتدا گاراژ خود را برای شروع فعالیت انتخاب کرد و در سال ۱۹۴۲ به شهر Havant نقل مکان کرد. اما اجازه بدهید فعالیت این شرکت را از ابتدا تا کنون بر اساس دهه برای شما بازگو کنم :

دهه ی ۱۹۴۰

اولین محصول کنوود که توسط کنت مینارد وود اختراع شد و در سال ۱۹۴۷ به بازار لوازم خانگی عرضه شد. ( مدل این محصول با A100 شناخته شد )

دهه ی ۱۹۵۰s – ۱۹۶۰s

سه سال بعد و در سال ۱۹۵۰، اولین محصولات لوازم خانگی کنوود Kenwood در نمایشگاهی به نام زندگی ایده آل در معرض دید همگان قرار گرفت.

دهه ی ۱۹۷۰s – ۱۹۸۰s

نمایندگی کنوود در کرج فردیس هشتگرد شهریار

خدمات پس از فروش یخچال فریزر لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی جاروبرقی ماکروفر و اجاق گاز کنوود در کرج گوهردشت جهانشهر عظیمیه مهرشهر فردیس ملارد مارلیک اندیشه محمدشهر  بنفشه مشکین شهر قدس شهریار اسلامشهر پرند

کنوود، کن وود، kenwood

نمایندگی محصولات کن وود در کرج

کنوود، (به انگلیسی: Kenwood) شرکت الکترونیکی ژاپنی است،که دفتر مرکزی آن، در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد.

نمایندگی کنوود

شرکت کنوود، تولیدکننده انواع یخچال فریزر کولر گازی ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و بسیاری از تجهیزات لوازم خانگی می‌باشد. کن وود یکی از محبوب ترین برند های لوازم خانگی در جهان است که همیشه با نو آوری و سبک زیبا توجه مشتریان زیادی را از سر تا سر جهان به خود جلب کرده است.

خدمات پس از فروش کنوود در کرج

اگر لوازم خانگی کنوود شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل از آن کمک بگیرید تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی کنوود در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با شرکت کنوود از این خدمات بهره‌مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش کنوود بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر کرج یا مرکز تعمیرات کنوود تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

 

محدوده خدمات تعمیر لوازم خانگی کنوود در کرج کدام مناطق هستند؟

ما در مرکز تعمیرات یخچال ماشین لباسشویی ظرفشویی کولر گازی اجاق گاز مایکروفر جاروبرقی کنوود در کرج و حومه فعالیت داریم که محدوده کرج مناطق گوهردشت، حصارک، عظیمیه و مهرشهر ولی محدوه حومه کرج مناطق فردیس، ملارد، مارلیک، محمدشهر، ماهدشت، اندیشه، شهریار، صبا شهر، نسیم شهر، اسلامشهر و رباط کریم می باشد.

نمایندگی تعمیرات کنوود در کرج

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کنوود، تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال فریزر لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی جاروبرقی ماکروفر و اجاق گاز کنوود در گوهردشت جهانشهر عظیمیه مهرشهر هشتگرد فردیس ملارد مارلیک اندیشه محمدشهر  بنفشه مشکین شهر قدس شهریار اسلامشهر پرند

 

آخرین بروزرسانی: ۱ شهریور ۱۴۰۰

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (33 امتیاز, average: 5,00 از 5)
Loading...

7 دیدگاه

  • فاطمی

    سلام حال شما خوب هستین ببخشید مزاحم شدیم ماکروفیر کنوود داریم صفر اما هر کاری میکنیم داغ نمی کنه می چرخه اما پخت نمیکنه؟

    • modir

      سلام باید مگنترون ، دیود و خازن چک شود.

  • نگین

    سلام . برای تعمیر ماشین لباسشویی کن وود تماس گرفتم منزل ما مهر شهر کرج بود همکارتون اومد مشکل از پمپ بود برطرف کرد خواستم تشکر کنم. آخه بچه کوچیک داشتم بدون لباسشویی خیلی سخت بود. بازم ممنونم از مراجعه بودی و برخورد خوب همکارتون

    • modir

      سپاس

    • ابوذر

      سلام ممنون از خدمات پس از فروش کنوود در گوهردشت کرج مشکل ماشین لباسشویی من رو حل کردن واقعا ممنونم از نمایندگی گوهردشت برای برخورد خوب و مشتری مداری این تیم قوی و صبور سپاسگزارم.

  • ناصری

    سلام وقت بخیر یخچال فریزر کن وود دارم که فریزر در پایین و قسمت یخچال بالا.الان کار نمی کنه خنک نمی کنه و هر چیزی درفریزر آب شده،علت چیست؟

    • modir

      سلام تماس بگیرید.

  • دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *