نمایندگی تعمیرات کولر گازی در کرج

نمایندگی تعمیر کولر گازی در کرج _ مرکز تعمیرات

نمایندگی تعمیر کولر گازی در کرج

تعمیرات و سرویس کولر گازی و اسپیلت در کرج

 آاگ زیمنس  ویرپول زیرووات دوو کندی حایر میدیا پاناسونیک بکو مابه تراست کنوود آریستون وستل جنرال الکتریک توشیبا هیوندای ال جی سامسونگ بهی مرسی زینکو بوش فوجی اجنرال

مرکز تعمیرات تخصصی کولرگازی در کرج

تلفن :

تلفن نمایندگی تعمیر و تعمیرگاه های یخچال لباسشویی ماشین ظرفشویی کولرگازی ماکروفر اجاق گاز جاروبرقی در کرج مهرشهر فردیس ملارد مارلیم محمدشهر شهریار صفادشت اندیشه اسلامشهر رباط کریم پرند شهرقدس سفارش تعمیرات لوازم خانگی با ۱۵٪ تخفیف

 

اگر کولرگازی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل از آن کمک بگیرید تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با شرکت از این خدمات بهره‌مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش کولر گازی در کرج بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر کرج یا تعمیرگاه دی جی تعمیرات تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

مزایای خدمات دی جی تعمیرات

  1. داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط کولر گازی است
  2. وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی
  3. تعمیرات انجام شده با قیمت مناسب
  4. استفاده از قطعات اصلی
  5. ضمانت تعمیرات

 

اورلود کولر گازی چیست؟

در صورتی که جریان مصرفی دستگاه از جریان در نظر گرفته شده (به طور مثال ۱۳A) به مدت ۳ دقیقه مداوم بیشتر شود، موتور دستگاه از کار افتاده و فقط فن کار خواهد کرد.

زمانی که در ۳ دقیقه‌ی بعدی جریان بیشتر از ۱۳A نشود و کاهش یابد دستگاه در وضعیت قبلی خود قرار می‌گیرد و مجددا کار خواهد کرد. تا زمان کاهش شدن جریان برد دستگاه هر سه دقیقه جریان را اندازه‌گیری می‌کند تا دوباره دستگاه شروع به کار کند. اگر دستگاه در یک بازه زمانی ۲۰ دقیقه‌ای سه بار به صورت متمادی در وضعیت اورلود (OverLoad) قرار گیرد دستگاه به صورت کامل خاموش شده و باید به وسیله ریموت کنترل دوباره روشن شود. در این حالت به اصطلاح تکنسین‌ها دستگاه اورلودی می‌باشد و موتور دستگاه به واسطه آمپر اضافه‌ای که می‌کشد باید تعویض شود.

باید بدانیم محافظ اورلود یا همان OLP مخفف کلمه‌های Overload Protection می‌باشد.

مقدارOLP هر دستگاه بر روی برچسب فنی کندانسور مشخص شده است و بیشترین مقدار آمپری می‌باشد که دستگاه توان مقاومت در برابر آن را دارد. اورلودها به دو صورت مغناطیسی و حرارتی ساخته می‌شوند و بسته به نوع دستگاه از آن‌ها استفاده می‌شود.

در اسپلیت‌ها، بسته به جدید بودن یا قدیمی بودن دو مدل اورلود کار گذاشته می‌شود:

در بعضی از مدل‌ها بیرون کمپرسور نصب می‌شود و در بعضی از کمپرسورهای جدیدتر درون آن نصب می شود.

به طور معمول وقتی کمپرسور اورلود می‌کند که بسیار داغ شده باشد، از این رو به هنگام اورلود کولر گازی بسیار مراقب دستان خود باشید تا نسوزید و از دست زدن به کمپرسور خودداری کنید.

پایین آوردن دمای دستگاه تا نیم ساعت زمان می‌برد، بنابراین عجله نکنید. دستگاه را از برق در آورده برای پایین آوردن درجه حرارت کمپرسور و استارت زدن آن از آب خنک استفاده کنید و بسیار مراقب باشید تا سر سوکت‌های متصل به دستگاه خیس نشوند.

برای تست آمپر دستگاه نیز از یک آمپرمتر استفاده کنید تا زودتر به مشکل دستگاه پی ببرید.

از دلایل دیگر اورلود کولر گازی می‌توان به:

۱ – کثیف بودن کندانسور و کار نکردن صحیح کندانسور

۲ – کم شدن ولتاژ ورودی به دستگاه

۳ – از کار افتادن و سوختن فن کندانسور

۴ – نصب غیر اصولی و … نام برد.

 

 

 

 

 

نمایندگی تعمیر کولر گازی در کرج _ نمایندگی تعمیرات  و سرویس کولر گازی در کرج خدمات پس از فروش کولر گازی  آاگ زیمنس  ویرپول زیرووات دوو کندی حایر میدیا پاناسونیک بکو مابه تراست کنوود آریستون وستل جنرال الکتریک توشیبا هیوندای ال جی سامسونگ بهی مرسی زینکو بوش فوجی اجنرال در ملارد گوهر دشت جهان شهر گلشهر مهرشهر کرج

 

 

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (2 امتیاز, average: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *