خدمات پس از فروش ال جی ، نمایندگی تعمیر یخچال ماشین لباسشویی فریزر ساید بای ساید کولر گازی ماشین ظرفشویی ال جی در کرج فردیس شهریار اندیشه ملارد اسلامشهر

نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج | گوهردشت مهرشهر فردیس هشتگرد

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج ، دی جی تعمیرات آماده خدمات رسانی برای تعمیر ماشین لباسشویی ظرفشویی یخچال ساید بای ساید کولر گازی جاروبرقی مایکروفر و اجاق گاز ال جی در کرج و حومه می باشد، گروه دی جی تعمیرات به عنوان یک تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی همیشه در رده اول تعمیرات ال جی در کرج و استان البرز بوده است، از این رو ما بهترین خدمات تعمیرات ال جی در کرج را به شما ارائه می دهیم، نگران نباشید همواره ما کنارتان هستیم حتی پس از فروش و این خدمات را شبانه روز ارائه می دهیم. اگر کارت گارانتی نمایندگی ال جی را ندارید نگران نباشید با ما تماس بگیرید.  آدرس تعمیرگاه ها محدوده کرج مناطق گوهردشت، حصارک، عظیمیه، هشتگرد، مهرشهر، فردیس، ملارد، مارلیک، محمدشهر، ماهدشت، اندیشه، شهریار، صبا شهر، نسیم شهر، اسلامشهر و رباط کریم می باشد.

مرکز تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کولر گازی ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی اجاق گاز مایکروفر الجی

تلفن:

تلفن نمایندگی تعمیر و تعمیرگاه های یخچال لباسشویی ماشین ظرفشویی کولرگازی ماکروفر اجاق گاز جاروبرقی در کرج مهرشهر فردیس ملارد مارلیم محمدشهر شهریار صفادشت اندیشه اسلامشهر رباط کریم پرند شهرقدس سفارش تعمیرات لوازم خانگی با ۱۵٪ تخفیف

خدمات پس از فروش الجی در کرج

توجه فرمایید در صورتی که دستگاه ال جی شما دارای برگه گارانتی نمایندگی ال جی می باشد و تاریخ آن نگذشته می توانید از برگه ضمانت کمک گرفته و با مرکز خدمات پس از فروش ال جی در کرج تماس بگیرید و از خدمات گارانتی استفاده کنید ولی اگر به هر دلیلی کارت ضمانت شما فاقد اعتبار، گم شدن، مخدوش شدن یا هر دلیل دیگر است میتوانید با یکی از تعمیرگاه های مجاز در کرج  یا تعمیرگاه ما تماس بگیرید و برای رفع مشکل دستگاه تان از همکاران ما کمک بگیرید.

 

خانه‌ای شیک و زیبا را با لوازم خانگی کم مصرف ال جی داشته باشید.

برای آشپزخانه: از بزرگترین و خلاقانه‌ترین مجموعه یخچال فریزها تا مایکروویوها، اجاق گازها و ماشین‌های ظرفشویی پیشرفته و زیبا.

لباسشویی: مجموعه پر افتخار ماشین‌های لباسشویی ال جی با بازده بالا و خشک کننده‌های شاهکار ال جی را بررسی کنید.

برای تهویه هوا: با مجموعه بزرگ سیستم‌های تهویه مطبوع ال جی مانند کولر گازی های دیواری و سیستم تصفیه هوا خانه خود را پر از آسایش کنید.

لوازم خانگی ال جی طراحی شده‌اند تا با مصرف بهینه انرژی، بالاترین بهره وری ممکن را برای شما داشته باشند و آسایشی لذت بخش را به خانه‌ی شما بیاورند و به شما کمک ‌کنند تا خانه‌ای مدرن و کارا داشته باشید.

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش الجی در کرج گوهردشت، حصارک، عظیمیه، هشتگرد، مهرشهر، فردیس، ملارد، مارلیک، محمدشهر، ماهدشت، اندیشه، شهریار، صبا شهر، نسیم شهر، اسلامشهر و رباط کریم

شرکت ال جی در تاریخ اول اکتبر سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسیس گردید. در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۱۹۵۹ با تولید اولین رادیوکره‌ای به عنوان پیام آور آغاز صنعت الکترونیک در کره شناخته شد. این شرکت در ماه نوامبر ۱۹۶۲ اولین تلفن کره‌ای، در ژانویه ۱۹۶۵ اولین یخچال کره‌ای، در اوت ۱۹۶۶ اولین  تهویه مطبوع کره‌ای را ساخت. ال جی در مارس ۱۹۶۸، اولین شعبه خود را در خارج از کشور در نیویورک و در اوت ۱۹۷۸ اولین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس نمود.

نمایندگی الجی

شرکت گلدیران نماینده رسمی محصولات خانگی ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، مایکروفر، جارو برقی و کولر گازی شرکت ال جی در ایران بوده و نمایندگی های تعمیر در همه شهرستان ها مانند کرج نیز دارد علاوه بر ارائه محصول نهایی، راهکارهای تجاری را نیز عرضه می نماید. و ما فقط تعمیرگاه ال جی هستیم . نمایندگی ال جی در گوهردشت عظیمیه جهانشهر هشتگرد مهرشهر فردیس شهریار اندیشه ملارد شهر قدس رباط کریم اسلامشهر پرند

 

 

نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج

دفتر خدمات پس از فروش و تعمیرات ال جی در کرج، مارلیک، محمد شهر، فردیس، بنفشه، مشکین شهر، شهر قدس

نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی در کرج _ نمایندگی تعمیرات یخچال الجی در کرج _ نمایندگی تعمیر کولر گازی الجی در کرج _ نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی الجی در کرج و حومه

 

سوالات رایج که درباره نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج از ما می پرسند؟

۱_ آدرس نمایندگی رسمی ال جی در کرج کجاست؟

چندین شعبه نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج وجود دارد که شما از هرشعبه که خدمات از آنها گرفته اید میتوانید با تماس با آن شعبه آدرس محل تعمیرگاه را سوال کنید. تعمیرگاه ها در گوهردشت عظیمیه جهانشهر هشتگرد مهرشهر فردیس شهریار اندیشه ملارد شهر قدس رباط کریم اسلامشهر پرند

۲_ شماره تلفن های نمایندگی رسمی تعمیرات ال جی در کرج و حومه چه شماره هایی هستند؟

چون شعبات مختلف نمایندگی رسمی تعمیر یخچال لباسشویی ماشین ظرفشویی کولر گازی اجاق گاز و جارو برقی در سطح استان البرز وجود دارند. برای اطلاع از شماره تلفن های نمایندگی میتوانید از طریق سرچ گوگل و یا ۱۱۸ سوال کنید و شماره تلفن های نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را در کرج و یا حومه دریافت کنید.

۳ _ چگونه میتوانیم از خدمات پس از فروش ال جی  در کرج استفاده کنیم ؟

معمولا خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه است و اگر شما فکر می کنید که سر رسید کارت ضمانت هنوز نرسیده و میتوانید از خدمات پس از فروش ال جی در کرج برخوردار شوید به کارت ضمانت مراجعه کنید و با شماره تلفن های روی کارت تماس بگیرید تا تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشیویی یخچال ماشین ظرفشویی کولر گازی اجاق گاز و جارو برقی برای تست لباسشویی به محل شما اعزام شود.

 

 

آخرین بروزرسانی: ۲۴ آبان ۱۴۰۰

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (46 امتیاز, average: 4,91 از 5)
Loading...

1 دیدگاه

  • محمدرضا محمدی

    سلام محمدی هستم برای تعمیر کولر گازی ال جی از نمایندگی تعمیرات ال جی فردیس برای تعمیرات اومدن کار انجام شد خواستم تشکر کنم.

  • دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *