daewoo نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر و ساید دوو در کرج گوهردشت عظیمیه جهانشهر مهرشهر فردیس محمدشهر میارد شهریار اندیشه شهر قدس اسلامشهر رباط کریم پرند

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در کرج | گوهردشت مهرشهر فردیس

نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال دوو در کرج ، تیم دی جی تعمیرات آماده خدمات رسانی برای تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو در کرج و حومه می باشد، گروه دی جی تعمیرات به عنوان یک تعمیرگاه مجاز همیشه در رده اول تعمیرات یخچال فریزر دوو در کرج و استان البرز بوده است، از این رو ما بهترین خدمات تعمیرات یخچال دوو در کرج را به شما ارائه می دهیم، نگران نباشید همواره ما کنارتان هستیم حتی پس از فروش یخچال و این خدمات را شبانه روز ارائه می دهیم. آدرس تعمیرگاه ها نمایندگی تعمیر یخچال دوو در محدوده کرج مناطق گوهردشت حصارک عظیمیه هشتگرد و مهرشهر ولی محدوده حومه مناطق فردیس ملارد مارلیک محمدشهر ماهدشت اندیشه شهریار صبا شهر نسیم شهر اسلامشهر پرند و رباط کریم  می باشد.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو در کرج

تلفن نمایندگی تعمیر و تعمیرگاه های یخچال لباسشویی ماشین ظرفشویی کولرگازی ماکروفر اجاق گاز جاروبرقی در کرج مهرشهر فردیس ملارد مارلیم محمدشهر شهریار صفادشت اندیشه اسلامشهر رباط کریم پرند شهرقدس  سفارش تعمیرات لوازم خانگی با ۱۵٪ تخفیف

نمایندگی تعمیرات تخصصی یخچال فریزر دوو در کرج

 

مزایای خدمات دی جی تعمیرات

  1. داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط یخچال دوو در کرج است
  2. وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی سر لوحه کار ما در نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در کرج است.
  3. تعمیرات انجام شده یخچال دوو در کرج با قیمت مناسب و بسیار پایین انجام می شود.
  4. در نمایندگی تعمیرات یخچال DEAWOO در کرج از قطعات اصلی استفاده می شود.
  5. ضمانت خدمات نمایندگی تعمیر یخچال دوو در کرج فردیس هشتگرد شهریار اندیشه اسلامشهر شش ماه می باشد.

 

خدمات پس از فروش یخچال دوو در کرج

توجه فرمایید در صورتی که لوازم خانگی شما دارای برگه گارانتی می باشد و تاریخ آن نگذشته می توانید از برگه ضمانت کمک گرفته و با مرکز خدمات پس از فروش یخچال دوو تماس بگیرید و از خدمات گارانتی استفاده کنید ولی اگر به هر دلیلی کارت ضمانت فاقد اعتبار، گم شدن، مخدوش شدن یا هر دلیل دیگر، میتوانید با یکی از تعمیرگاه های مجاز تعمیرات تماس حاصل فرمایید یا با تعمیرگاه مرکزی تماس بگیرید و برای رفع مشکل دستگاه تان کمک بگیرید.

 نمایندگی دوو daewoo

شرکت دوو الکترونیک

شرکت دوو الکترونیک یکی از شرکت های اقماری گروه دوو به شمار می آید که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۱ در صنعت لوازم خانگی آغاز نمود. از دهه ۹۰ به عنوان دهه حضور پر قدرت محصولات لوازم خانگی دوو در بازارهای بین المللی یاد می شود.

دوو در حال حاضر، افزون در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی دارای سایت های تولیدی پیشرفته در گستره جهان و کشورهای مختلف از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی،چین، ویتنام و … می باشد که خود نشان از قدرت رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در گستره جهان دارد.

 

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در کرج و حومه

سوالات رایجی که درباره خدمات پس از فروش و تعمیر یخچال دوو در کرج از ما می پرسند؟

۱_ آدرس نمایندگی رسمی تعمیر یخچال دوو کجاست؟

چندین شعبه نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در کرج فردیس مهرشهر هشتگرد شهریار اندیشه اسلامشهر وجود دارد که شما از هرشعبه نمایندگی رسمی تعمیر یخچال دوو در کرج خدمات گرفته اید میتوانید با تماس با آن شعبه آدرس محل تعمیرگاه را سوال کنید.

۲_ شماره تلفن های نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال دوو چه شماره هایی هستند؟

چون شعبات مختلف نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال دوو در سطح استان البرز زیاد وجود دارند. برای اطلاع از شماره تلفن های نمایندگی میتوانید از طریق سرچ گوگل و یا ۱۱۸ سوال کنید و شماره تلفن های نمایندگی یخچال فریزر دوو را در کرج و یا حومه دریافت کنید.

۳ _ چگونه میتوانیم از خدمات پس از فروش یخچال دوو در کرج استفاده کنیم ؟

معمولا خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه است و اگر شما فکر می کنید که سر رسید کارت ضمانت هنوز نرسیده و میتوانید از خدمات پس از فروش یخچال دوو در کرج برخوردار شوید. به کارت ضمانت مراجعه کنید و با شماره تلفن های روی کارت تماس بگیرید. تا تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال دوو برای تست یخچال به محل شما اعزام شود.

۴ _ چرا حتما باید از نمایندگی تعمیر یخچال دوو در کرج درخواست تعمیرات کنیم؟

تفاوت مرکز تعمیر یخچال دوو در کرج با تعمیرگاه های دیگر در این است. که در مراکز اصلی یخچال دوو هم از قطعات اصلی یخچال دوو استفاده می شود. هم اینکه تعمیرکاران آنها تخصصشان فقط یخچال دوو است و تجربه بسیار بالایی در تشخیص و رفع عیب یخچال دوو را دارند.

۵_ آیا خدمات تعمیرات در نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در کرج گارانتی دارد ؟

در مرکز تعمیرات یخچال دوو در کرج تعمیرات انجام شده شش ماه ضمانت دارد. و اگر برای همان قسمت شده از یخچال دوو مشکلی پیش آید در این شش ماه شما هیچگونه هزینه ای حتی ایاب و ذهاب پرداخت نمی کنید.

چگونه با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در کرج در ارتباط باشید؟

به دو روش می توانید با مرکز یخچال دوو در ارتباط باشید.
۱– از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب می توانید از طریق تماس تلفن با تعمیرگاه مرکزی یخچال دوو در کرج در ارتباط باشید.
۲ – ولی در هر ساعت از شبانه روز می توانید فرم آنلاین تعمیرات یخچال دوو در کرج را پر کنید تا تعمیرکار ما جهت یخچال دوو در محل شما حاضر باشد.

 

محدوده خدمات نمایندگی تعمیر یخچال دوو کدام مناطق هستند؟

ما در مرکز تعمیرات یخچال دوو در کرج و حومه فعالیت داریم که محدوده نمایندگی تعمیر یخچال دوو در کرج مناطق گوهردشت، حصارک، عظیمیه، هشتگرد و مهرشهر ولی محدوه تعمیرات یخچال دوو در حومه مناطق فردیس ملارد مارلیک محمدشهر هشتگرد ماهدشت اندیشه شهریار صبا شهر نسیم شهر  اسلامشهر و رباط کریم می باشد.

نمایندگی یخچال دوو در کرج

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در کرج، این امکان را فراهم کرده تا شهروندان عزیز بدون دغدغه بتوانند به نمایندگی معتبر این برند در داخل کرج، دسترسی پیدا کنند. در این مرکز علاوه بر تعمیرات، به خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی هم پرادخته می شود. نمایندگی دوو کرج با سابقه ای ۲۰ ساله، به صورت شبانه روزی آماده است تا به شما خدمات ارائه دهد. شما حتی می توانید در روزهای تعطیل هم با این مرکز تماس بگیرید.

اعزام تکسین و تعمیر در محل

با توجه به شلوغی و ازدحام جمعیت در کرج، معمولا تعمیر یخچال در بیرون از خانه و جابه‌جایی آن، سخت و مشکل است. به همین دلیل نمایندگی دوو در کرج، در هر ساعتی از شبانه روز در همه روزهای هفته، برای تعمیرات نیرو به محل اعزام می کند. اعزام تکنسین های ما کمتر از ۲ ساعت طول خواهید کشید.

خدمات پس از فروش نمایندگی یخچال دوو در کرج

تمام خدمات و تعمیراتی که در نمایندگی دوو کرج، صورت می گیرد همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد. اگر بعد از تعمیرات یخچال باز هم از همان قسمت دچار مشکل شدید، می توانید به شکل کاملا رایگان از خدمات ما مجددا استفاده کنید. هدف ما تنها رضایتمندی شماست.

به کارگیری قطعات اصل یخچال توسط نمایندگی دوو کرج

نمایندگی یخچال دوو کرج از قطعات اصل برند دوو برای دستگاه شما استفاده میکند . قطعات یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو به دلیل تکنولوژی به روز و حساسیت بالا، حتما باید اصل و اورجینال باشد. در غیر اینصورت هم به قطعات دیگر صدمه وارد می شود و هم مشکل دستگاه حل نخواهد شد. ما در این مرکز، فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنیم.

تعمیرکاران با تجربه یخچال در نمایندگی دوو کرج

تعمیرکار مهمترین دلیل یک تعمیر درست و اساسی است. هر چقدر تجربه و مهارت تعمیرکار بیشتر باشد، کیفیت تعمیر هم بالاتر می رود. تمامی تعمیرکاران این مرکز بیش از ۱۰ سال سابقه کار تعمیر یخچال دوو را دارند. آنها دوره های تخصصی آموزش خود را در نمایندگی به اتمام رسانده اند. تکنسین های ما دارای گواهینامه و مدرک معتبر می باشند.

۱۴ ماده غذایی که به یخچال نیاز ندارد

برخی از مواد غذایی، به نگهداری در یخچال نیاز ندارند و می توان راهکارهای دیگری برای نگهداری آن ها در نظر داشت. البته این به آن معنا نیست که قرار دادن این موارد در یخچال. سبب فاسد شدن و عدم امکان مصرف آن در بلند مدت خواهد بود. بلکه به نظر می رسد که ضرورتی برای نگهداری از آن ها در این وسیله سرما زا نیست. نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در کرج _ خدمات پس از فروش تعمیرات یخچال و ساید دوو در پرند جهانشهر مشکین دشت مهر شهر گوهردشت گلشهر مارلیک محمد شهر فردیس بنفشه شهر قدس

  • میوه های هسته دار

میوه های هسته دار مانند زردآلو، انبه، آلو و هلو، در صورت نگهداری در یخچال کال می مانند و مواد غذایی آنها از بین می رود. بنابراین می توان آنها را در جای خشک و خنک نگهداری کرد. مخصوصا که در تابستان، مراجعه به یخچال و باز کردن درب آن برای مصرف این میوه ها افزایش می یابد، برای بهینه سازی مصرف انرژی، می توان از قرار گیری بلند مدت آنها در یخچال خودداری کرد و در جای خنک مانند تراس و ایوان، از آن ها نگهداری کرد.
البته در طول روز که نور خورشید، گرمای بالای ۳۵ درجه را سبب می شود، می بایست از قرار گیری این میوه های هسته دار در زیر تابش آفتاب خودداری کنید.

  • گوجه فرنگی

توجه داشته باشید که گوجه فرنگی، یکی از مواد غذایی مهم و پر مصرف در سبد غذایی. خانوار بوده و استفاده مکرر آن به خصوص برای آقایان برای کاهش ابتلا. به بیماری پروستات توصیه شده است. اما قرار گیری طولانی مدت گوجه فرنگی در یخچال، سبب می شود که مزه گوجه فرنگی خراب شده و سرمای یخچال نیز مانع از رسیدن و خوشمزگی آن می شود. بهتر است، گوجه فرنگی را در یک سبد در آشپزخانه نگهداری کنید.

  • نگهداری انواع نان

یکی از اقلام غذایی پر مصرف دیگر در سبد غذایی خانوار، نان است که انواع مختلف آن، معمولا نیازی به نگهداری در یخچال ندارد. باید توجه داشته باشید که نان در یخچال رطوبت خود را از دست می دهد و جویدن آن مشکل می شود، پس بهتر است که در خارج از یخچال نگهداری شود.

  • سیب زمینی

از جمله دیگر مواد غذایی پر مصرف در خانه ها، سیب زمینی بوده که بعضی ها عادت دارند تا آن را در یخچال نگهداری کنند. در حالی که سیب زمینی را باید در جای خنک، خشک و تاریک نگهداری کرد، زیرا در یخچال نشاسته آن خیلی زود به قند تبدیل می شود. سیب زمینی را در کیسه پلاستیکی نگهداری نکنید، بلکه در یک قوطی مقوایی که به خوبی در جریان هوا باشد، بگذارید. نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در کرج _ تعمیرات یخچال و ساید دوو در پرند جهانشهر مشکین دشت مهر شهر گوهردشت گلشهر مارلیک محمد شهر فردیس بنفشه شهر قدس

  • ریحان

ریحان را می توان در یخچال نگهداری نکرد. چرا که در یخچال، بوی خود را از دست می دهد و بوی مواد غذایی دیگر را می گیرد. بهترین شکل نگهداری آن در آشپزخانه و داخل یک لیوان آب است. برای نگهداری طولانی مدت ریحان توصیه می شود که آن را فریز کنید و داخل فریزر قرار دهید.

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر دوو در کرج گوهردشت حصارک عظیمیه هشتگرد مهرشهر فردیس ملارد مارلیک محمدشهر ماهدشت اندیشه شهریار صبا شهر نسیم شهر اسلامشهر رباط کریم پرند

  • کره بادام زمینی

کره بادام زمینی در صورت نگهداری در یخچال و در ظرف در باز رطوبت خود را از دست می دهد و سفت می شود. بنابراین از نگهداری کرم بادام زمینی در یخچال خودداری کنید.

  • قهوه

قهوه از جمله نوشیدنی های پر مخاطب است که بعضی ها برای کپک نزدن و تازه بودن، آن را بر خلاف کافی شاپ ها، داخل درب یخچال می گذارند. اما باید توجه داشته باشید که دانه و پودر را نیز نمی توانید در یخچال نگهداری کنید. دانه های قهوه به جای خنک، تاریک و خشک نیاز دارند اما اگر می خواهید برای مدت طولانی قهوه را نگهداری کنید، در یک کیسه بدون هوا بریزید و در فریزر بگذارید. در این صورت برای یک ماه می توانید آن را ذخیره کنید.

  • عسل

قرار دادن عسل در یخچال، کمک خاصی در افزایش زمان مصرف ندارد. بنابراین از قرار دادن ظرف عسل در یخچال خودداری کنید. عسل در یک ظرف در بسته برای همیشه تازه می ماند. به همین دلیل نگهداری آن در یخچال کار بیهوده ای است. به علاوه نگهداری آن در یخچال باعث شکرک زدن آن می شود که خوردن آن را مشکل می کند. نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال فریزر دوو در کرج _ تعمیرات یخچال و ساید دوو در پرند جهانشهر مشکین دشت مهر شهر گوهردشت گلشهر مارلیک محمد شهر فردیس بنفشه شهر قدس

  • روغن زیتون

از جمله روغن های خوراکی که اصلا نیازی به نگهداری در یخچال ندارد، روغن زیتون است که نگهداری آن در یخچال سبب تند شدن مزه می شود و بهتر است آن را در جای خنک و تاریک نگهداری کنید.

  • آووکادو

میوه ای پر خاصیت و مفید برای کلیه گروه های سنی که الزامی بر نگهداری آن در یخچال و فریزر نیست و آن را نیز باید خارج از یخچال نگهداری کنید. زیرا هوای سرد مانع از رسیدن آن می شود.

  • کدو حلوایی

کدو حلوایی را نیز نباید در یخچال نگهداری نمود. بلکه باید در جای خشک و تاریک و در جریان هوا قرار دهید.مصرف کدو حلوایی، ویتامین های بسیاری را برای کودکان و نوجوانان به ارمغان می آورد.

  • موز

موز یکی از مواد غذایی مفید برای بدن است که باید خارج از یخچال نگهداری شود تا به تدریج با درجه حرارت اتاق برسد. قرار دادن کوتاه مدت موز در یخچال، باعث تغییر رنگ و مزه نمی شود. اما ضرورتی هم در این کار نیست.

  • سیر

بعضی گمان می کنند که قرار دادن سیر در یخچال، سبب کاهش بوی تند آن می شود. اما قرار دادن سیر در یخچال به خرابی و فاسد شدن آن می انجامد. در یخچال ظاهر آنها تغییر نمی کند، اما وقتی می برید، متوجه می شوید که فاسد شده اند. البته این مورد همیشگی نیست.

  • پیاز

این سبزی در صورت نگهداری در یخچال خراب می شود و باید آن را در خارج از یخچال و در معرض جریان هوا نگهداری کنید اما اگر پوست آن را می گیرید، در داخل یک ظرف در یخچال بگذارید تا بوی آن، هوای یخچال را تحت تاثیر قرار ندهد.دی جی تعمیرات

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال فریزر دوو در کرج _ تعمیرات یخچال و ساید دوو در پرند جهانشهر مشکین هشتگرد دشت مهر شهر گوهردشت اسلامشهر گلشهر مارلیک محمد شهر فردیس بنفشه شهر قدس

 

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (15 امتیاز, average: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *