چند خرابی متداول کولر گازی

۴ مشکل متداول کولر گازی و راه حل آنها

آیا کولر گازی شما نه خنک می کند و نه اصلاً کار می کند؟ ما را در اینجا پنج مشکل معمول در دستگاههای کولر گازی را بررسی میکنیم .

هنگامی که فصل مناسب برای روشن کردن کولر گازی فرا می رسد، آیا سیستم خنک کنندۀ شما جوری صدا می دهد که انگار یک تراکتور درون آن گیر کرده؟ آیا صدای قیژقیژی می دهد که قبلاً هرگز نشنیده بودید؟ آیا باد گرم میزند؟ احتمالاً دستگاه شما دچار یکی از پنج مشکل معمول کولرگازی ها شده است. این مشکلات را با راهنمایی های کرِیگ مارتین، مدیر بخش گرمایش و سرمایش شرکت سیِرز عیب یابی کنید.

مشکل ۱ : کولر گازی اصلاً روشن نمی شود

مقصر احتمالی: اگر کولر هوای شما روشن نمی شود، اولین بررسی شما باتری های داخل کنترل است. اگر باتری ها در وضعیت خوبی هستند، قطع کنندۀ برق سیستم را بررسی کنید. اگر آن هم درست کار می کند،هنوز هیچ تغییری نکرده؟ با یک کارشناس خبره تعمیر کولر گازی تماس بگیرید.

 

مشکل ۲: عدم خنک کنندگی

مقصر احتمالی: آیا طی چند ماه گذشته فیلتر هوای پنل را تمیز کرده اید؟ اول آن کار را انجام دهید. اگر همچنان خنک نمی کند، ممکن است ایراد از کثیفی کندانسور باشد. به سراغ قسمتهای بیرونی بروید. اوضاع خود دستگاه تهویه چطور است؟ آیا پوشیده از گیاه شده؟ آیا نشتی یا درز دارد؟ اگر نمی توانید هیچ ایراد آشکاری در آن پیدا کنید، با یک تکنسین فنی تعمیر کولر گازی تماس بگیرید.

مشکل ۳: نشت آب

مقصر احتمالی: چکه کردن آب ممکن است در اثر مسدود شدن مسیر تخلیه باشد، ترک برداشتن لوله تخلیه آب یا فاصله گرفتن عایق بندی از خطوط خنک کننده بوجود آمده باشند. این موارد را با دید چشم بررسی کنید. اگر نمی توانید منبع ایجاد مشکل را ببینید، با یک کارشناس تعمیر اسپیلت تماس بگیرید و از او کمک بگیرید.

مشکل: یخ زدن پنل داخل

مقصر احتمالی: یخ زدن اواپراتور معمولاً در اثر تبرید کم یا محدود بودن جریان هوا اتفاق می افتد.

برای چک کردن محدود بودن جریان هوا ابتدا فیلتر را بررسی کنید تا از مسدود نبودن آن مطمئن شوید. در صورت کثیف بودن فیلتر، آن را تمیز یا تعویض کنید. سپس دستتان را جلوی دریچه ها بگذارید تا مطمئن شوید جریان هوا به خوبی خارج می شود.اگر هیچ مشکلی پیدا نمیکنید شاید از نشت گاز کولر باشد، با یک کارشناس تعمیر کولر گازی تماس بگیرید.

گاهی اوقات مشکلات معمولِ کولرها راه حل های ساده ای دارند. آیا می خواهید این تابستان خنک بمانید؟ از سیستم سرمایش و گرمایش تان مراقبت کنید و از تمیز بودن فیلتر و مناسب بودن جریان هوا اطمینان حاصل کنید پس میتوانید با مرکز تعمیر کولر گازی کرج تماس بگیرید تا قبل از فصل جدید و احتمال آسیب به کولر گازیتان کارشناسان ما اسپیلت شما را سرویس وتعمیر کنند.

 

خدمات ما

تمیرات فوری کولر گازی در محل

اگر به هر دلیلی نیاز به تعمیرات یا سرویس کولر گازی در کرج،مهرشهر، فردیس، ملارد، شهریار یا اسلامشهر دارید میتوانید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت همکاران ما برای تعمیر کولر گازی در کرج و حومه مراجعه کنند و مشکل را بر طرف کنند.

 

تعمیر کولر گازی در کرج فردیس ملارد شهریار اسلامشهر

 

 

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (3 امتیاز, average: 4,67 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *