راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

راهنمای خرید ماشین ظرف­شویی

دیگر ظرف­‌های‌تان به مانند گذشته تمیز نمی­‌شوند، و یا سروصدای ماشین ظرف­شویی نمی­‌گذارد از برنامه­‌ای تلویزیونی لذت ببرید؟

دیگر زمان آن رسیده است ماشین ظرف­شویی جدیدی بخرید. خرید لوازم خانگی تا حدی سخت است. البته ماشین ظرف­شویی از لوازم ماندگار است و هزینه‌­ای که برای آن صرف می­‌کنید نوعی سرمایه­‌گذاری به حساب می­‌آید؛ به همین دلیل شما باید با تمامی گزینه­‌های خرید ماشین ظرف­شویی آشنا شوید تا بتوانید تصمیم صحیحی اتخاذ کنید. هنگام خرید ماشین ظرف­شویی نکات زیر را مدنظر قرار دهید؛ مطمئن باشید این نکات بسیار مفید هستند.

  • اندازه (ظرفیت) – ماشین­‌های ظرف­شویی در اندازه­‌های مختلف با ظرفیت­‌های مختلف عرضه می­‌شوند. اگر قصد تغییر کلی را ندارید، ماشین ظرف­شویی­‌ای بخرید که هم­ان‌دازه با ماشین ظرف­شویی قبلی­‌تان باشد.
  • هزینه – قیمت ماشین ظرف­شویی از دو تا ده میلیون و بیشتر متغیر است. میزان استفاده خود را در نظر بگیرید و ببینید صرف می­‌کند که آخرین مدل را بخرید.
  • منابع انرژی – مدلی سازگار با منابع انرژی می­‌تواند در مصرف برق و آب شما صرفه­‌جویی کند، اما هزینه­‌ای که برای این مدل­‌ها می­‌پردازید نسبتا بالاست. بنابراین، میزان صرفه­‌جویی ماهانه خود را مدنظر قرار دهید تا بتوانید تعیین کنید که آیا خرید این مدل­‌ها مفید است یا خیر.
  • خصوصیات – آیا مدلی می­‌خواهید که باقی‌مانده غذاهایی که چسبیده را بردارد و یا قفسه­‌های ویژه­‌ای برای انواع مختلف غذا داشته باشد؟ پیش از خرید، خصوصیات مطلوب‌تان را تعیین کنید.
  • صدا – برخی ماشین­‌های ظرف­شویی سروصدای کمتری نسبت به انواع دیگر دارند. اگر معمولا میهمانی می­‌دهید و یا در خانه کار می­‌کنید، بهتر است مدل­‌های کم­‌سروصدا را بخرید.
  • برند – شرکت­‌های مختلفی ماشین ظرف­شویی تولید می­‌کنند. آیا به یک برند خاص وفاردارید و یا می­‌خواهید برند جدیدی را امتحان کنید؟
  • بازخوردها (نظرات کاربران) را مطالعه کنید – می­‌توانید از منابع بسیاری در مورد کیفیت و کارایی ماشین­‌های ظرف­شویی کسب اطلاع کنید. در قسمت نظرات مشتریان، خانه­‌دار خوب، و در وبلاگ ما این بازخوردها را مطالعه کنید تا ماشین ظرف­شویی مناسب خود را بیابید.

خواه دنبال ماشین ظرف­شویی ساده باشید یا آخرین مدل آن با تمامی تجهیزات، باید در مورد آن­ها تحقیق و بررسی کنید. اگر سوالی در این زمینه دارید، ساکن تهران یا حومه هستید، با مرکز خدمات و تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید. مفتخریم که پاسخگوی شما باشیم و در اخذ تصمیم درست یاری­اتان کنیم.

آخرین بروزرسانی: ۹ شهریور ۱۳۹۷

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (2 امتیاز, average: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *