تعمیرات ماشین لباسشویی کندی

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در کرج گوهردشت مهرشهر فردیس

نمایندگی مرکزی تعمیر لباسشویی کندی در کرج ، تیم دی جی تعمیرات آماده خدمات رسانی برای تعمیر ماشین لباسشویی کندی در کرج و حومه می باشد، گروه دی جی تعمیرات به عنوان یک تعمیرگاه مجاز همیشه در رده اول تعمیرات لباسشویی کندی در کرج و استان البرز بوده است، از این رو ما بهترین خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در کرج را به شما ارائه می دهیم، نگران نباشید همواره ما کنارتان هستیم حتی پس از فروش لباسشویی و این خدمات را شبانه روز ارائه می دهیم. آدرس تعمیرگاه های نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در محدوده کرج مناطق گوهردشت حصارک عظیمیه مهرشهر و هشتگرد ولی محدوده حومه مناطق فردیس ملارد مارلیک صفا دشت محمدشهر ماهدشت اندیشه شهریار شهر قدس صبا شهر نسیم شهر اسلامشهر پرند و رباط کریم می باشد. اگر تعمیرات را از طریق فرم آنلاین سفارش تعمیرات ثبت کنید ۱۵ % تخفیف دریافت می کنید.

نمایندگی تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی کندی در کرج candy

تلفن نمایندگی تعمیر و تعمیرگاه های یخچال لباسشویی ماشین ظرفشویی کولرگازی ماکروفر اجاق گاز جاروبرقی در کرج مهرشهر فردیس ملارد مارلیم محمدشهر شهریار صفادشت اندیشه اسلامشهر رباط کریم پرند شهرقدس  سفارش تعمیرات لوازم خانگی با ۱۵٪ تخفیف

 

خدمات پس از فروش لباسشویی کندی در کرج

اگر دستگاه کندی شما دارای برگه گارانتی نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد. میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل از آن کمک بگیرید تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی کندی در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با شرکت کندی از این خدمات بهره‌مند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش کندی بهره‌مند شوید. می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر کرج یا تعمیرگاه دی جی تعمیرات تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید

 

مزایای خدمات پس از فروش لباسشویی کندی در کرج

  1. داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط لباسشویی کندی در کرج است.
  2. وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی سر لوحه کار ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی در کرج است.
  3. تعمیرات انجام شده لباسشویی کندی در کرج با قیمت مناسب و بسیار پایین انجام می‌شود.
  4. در نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی در کرج از قطعات اصلی استفاده می‌شود.
  5. ضمانت خدمات تعمیر لباسشویی کندی در کرج شش ماه می‌باشد.

 

مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در گوهردشت

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی کندی در کرج گوهردشت حصارک عظیمیه هشتگرد مهرشهر فردیس ملارد مارلیک محمدشهر ماهدشت اندیشه شهریار صبا شهر نسیم شهر اسلامشهر رباط کریم و پرند

نگهداری و سرویس ماشین لباسشویی

توجه کنید که باید نکاتی را قبل از نصب، هنگام نصب و بعد از نصب ماشین لباسشویی رعایت کرد

ماشین لباسشویی کندی candy

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در کرج گوهردشت عظیمیه گلشهر جهانشهر مهرشهر

ماشین لباسشویی در محلی که نصب می شود باید به طور ثابت و تراز باشد. می توانید از پیچ های زیر ماشین لباسشویی برای تراز کردن استفاده کنید. ماشین لباسشویی را در محلی که به طور مستقیم در معرض بارندگی یا اشعه آفتاب و یا سرما و رطوبت باشد، نصب نکنید. در هنگام نصب دقت داشته باشید که فاصله ماشین لباسشویی از سطح دیوار بیشتر از ۵ سانتی متر باشد.

چرا مرکز سرویس و تعمیرات لباسشویی کندی کرج انتخاب کنیم؟

تعمیرکاران متخصص و حرفه ای نمایندگی ما در زمینه سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی کندی Candy در کرج، که یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر لباسشویی می باشد با فراهم آوردن تیمی از بهترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران و تکنسین های لباسشویی، همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز می باشیم.

تمامی تعمیرکاران ما دارای سال ها تجربه و تخصص در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی کندی Candy می باشند، که بطور متناوب و منظم دوره های عملی و تخصصی نمایندگی مرکزی تعمیرات لباسشویی کندی را گذرانده و با محصولات و فناوری های جدید آشنا می باشند، لذا شما عزیزان با اطمینان کامل می توانید به ما اعتماد کنید و امور سرویس و تعمیر لباسشویی کندی خود را به ما بسپارید.صرف هزینه کمتر جهت سرویس و تعمیر لباسشویی کندی یکی از مسائل مهم در امور تعمیر لباسشویی و عیب یابی لباسشویی به شکل صحیح و تشخیص درست مشکل می باشد.

چراکه در صورت عدم عیب یابی درست، نه تنها لباسشویی شما تعمیر نخواهد شد بلکه ممکن است بخش های دیگر آن نیز دچار مشکل شده و مشتری متحمل هزینه ی گزافی جهت تعمیر لباسشویی کندی گردد.

بنایراین در زمان بروز مشکل و اختلال در عملکرد لباسشویی تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در کرج فردیس شهریار از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در کرج فردیس شهریار

تعمیرکاران دی جی تعمیرات بدلیل داشتن تجربه بالا در زمینه تعمیر لباسشویی کندی، به تمامی مسائل فنی لباسشویی کندی آشنایی کامل داشته و پس از عیب یابی صحیح در کمترین زمان قادر به تعمیر لباسشویی شما خواهند بود، بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه های اضافی جهت تعمیر لباسشویی باشید.

یکی از اهداف اصلی ما در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در کرج فردیس مهرشهر هشتگرد شهریار اسلامشهر، مسئولیت پذیری و رعایت انصاف در دریافت هزینه عادلانه جهت تعمیرات لباسشویی می باشد، چرا که همواره رضایت و خشنودی مشتری برای ما در اولویت می باشد. حضور سریع و به موقع در محل جهت تعمیر لباسشویی از ویژگی های بارز تعمیرکاران دی جی تعمیرات می باشد.

نمایندگی ما بدلیل داشتن شعب متعدد تعمیر لباسشویی کندی در کرج مناطق گوهردشت عظیمیه مهرشهر هشتگرد فردیس ملارد مارلیک شهریار اندیشه شهرقدس اسلام شهر رباط کریم پرند، قادر خواهیم بود درست راس ساعت هماهنگ شده در محل حاضر شویم.

مرکز تعمیرات کندی در کرج

به دلیل اعزام تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در کرج به محل شما مانند مناطق گوهردشت حصارک عظیمیه مهرشهر هشتگرد فردیس ملارد مارلیک محمدشهر صفادشت ماهدشت اندیشه شهریار شهر قدس صبا شهر نسیم شهر اسلامشهر رباط کریم و پرند و انجام خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی کندی دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای جابه جایی دستگاه نیست . و میتوانید شما از نزدیک شاهد عملکرد تعمیرکار لباسشویی کندی باشید . و دیگر خطرات ناشی از جابه جایی لباسشویی مانند سقوط و یا ضربه دستگاه شما را تهدید نمی کند . و همچنین در زمان گرانبهای شما با اعزام تعمیرکار ماشین لباسشویی کندی به محل صرفه جویی می شود.

سوالات رایج که درباره نمایندگی لباسشویی کندی در کرج از ما می پرسند؟

۱_ آدرس نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی کندی در کرج کجاست؟

چندین شعبه نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی در کرج وجود دارد که شما از هرشعبه که خدمات از آنها گرفته اید میتوانید با تماس با آن شعبه آدرس محل تعمیرگاه را سوال کنید.

۲_ شماره تلفن های خدمات پس از فروش لباسشویی کندی در کرج و حومه چه شماره هایی هستند؟

چون شعبات مختلف خدمات پس از فروش کندی در سطح استان البرز وجود دارند. برای اطلاع از شماره تلفن های نمایندگی میتوانید از طریق سرچ گوگل و یا ۱۱۸ سوال کنید و شماره تلفن های نمایندگی در کرج، فردیس شهریار اندیشه اسلامشهر و یا پرند را دریافت کنید.

۳ _ چگونه میتوانیم از خدمات پس از فروش لباسشویی Candy در کرج استفاده کنیم ؟

معمولا خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه است و اگر شما فکر می کنید که سر رسید کارت ضمانت هنوز نرسیده و میتوانید از خدمات پس از فروش candy در کرج برخوردار شوید به کارت ضمانت مراجعه کنید و با شماره تلفن های روی کارت تماس بگیرید تا تعمیرکار نمایندگی کندی برای بازدید دستگاه به محل شما اعزام شود.

۴ _ چرا حتما باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در کرج درخواست تعمیرات کنیم؟

تفاوت نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی با تعمیرگاه های دیگر در این است که در نمایندگی هم از قطعات اصلی استفاده می شود هم اینکه تعمیرکاران آنها تخصصشان فقط لباسشویی کندی است و تجربه بسیار بالایی در تشخیص و رفع عیب را دارند.

۵_ آیا خدمات تعمیرات در نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی در کرج گارانتی دارد ؟

در نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی در کرج تعمیرات انجام شده شش ماه ضمانت دارد و اگر برای همان قسمت تعمیر شده از لباسشویی کندی مشکلی پیش آید در این شش ماه شما هیچگونه هزینه ای حتی ایاب و ذهاب پرداخت نمی کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در کرج و فردیس

۱۰ نکته کلیدی و بسیار مهم در نگهداری ماشین لباسشویی

  1. از مهم ترین نکات نگهداری ماشین لباسشویی این است که قبل از تغییر برنامه ماشین لباسشویی ابتدا آن را خاموش وسپس برنامه را تغییر دهید.
  2. در زمان خاموش بودن ماشین لباسشویی حتما فلکه شیر تغذیه آب بسته باشد.
  3. در زمان تعمیر ماشین لباسشویی و زمان آزمایش هیتر، نباید بیشتر از چند ثانیه لباسشویی به برق وصل باشد.
  4. بعد از اتمام شستشو، اگر آبی دور درب ماشین لباسشویی باقی مانده است. تخلیه و سپس با یک پارچه نرم با دقت آن را خشک نمایید.
  5. دقت داشته باشید سیم اتصال به زمین ماشین لباسشویی را طبق استاندارد وصل کرده باشید. قبل از شروع عملیات شستشو از وصل بودن شیلنگ ورودی آب به شیر آب و باز بودن شیر مطمئن شوید.
  6. مسیر خروج آب را هر چند وقت یک بار بررسی کنید تا مسدود نباشد از و شیلنگ خروجی یا لوله تخلیه وصل باشند.

بیشتر بدانیم

  1. درزمان کار با ماشین لباسشویی دقت داشته باشید. که درب ماشین لباسشویی کاملا بسته باشد و سپس دکمه استارت شستشو را بزنید.
  2. از نکات حائز اهمیت سرویس و نگه داری ماشین لباسشویی بسته بودن فلکه شیر آب تغذیه در زمانیست که شما شیر الکتریکی را باز می کنید، همیشه از بسته بودن آن در این زمان اطمینان حاصل کنید.
  3. بعد از عملیات شستشو برای مدتی درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید. تا هوا در لباسشویی به گردش درآمده و رطوبت آن زودتر خشک شود. این نکته در از بین بردن بوی بد ماشین لباسشویی نیز تاثیر مثبتی دارد.
  4. در هنگام کار کردن ماشین لباسشویی هرگز ولوم تایمر را تغییر ندهید. برای تعمیر لباسشویی کندی در کرج فردیس و هشتگرد با شماره تلفن نمایندگی هی زیر تماس بگیرید. تایمر طبق برنامه از پیش زمان بندی شده خود کار می کند. هنگامیکه شما در حین کار ولوم را تغییر بدهید. سبب قطع شدن پلاتین های جریان دار شده و این پلاتین ها جرقه می زنند و روی قسمت گردان کلید برنامه رد می اندازد.

خدمات پس از فروش لباسشویی کندی در کرج

اگر ماشین لباسشویی کندی شما خراب شده است و گارانتی نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش لباسشویی کندی به اتمام رسیده اصلا نگران نباشید. با تعمیر گاه های ما در کرج گوهردشت حصارک عظیمیه مهرشهر فردیس ملارد مارلیک محمدشهر ماهدشت اندیشه شهریار صبا شهر نسیم شهر اسلامشهر رباط کریم و پرند تماس بگیرد و ثبت سفارش تعمیرات را انجام دهید تا ۲۰ % تخفیف با ۶ماه ضمانت تعمیرات انجام شده را دریافت کنید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی در مهرشهر

استفاده از جرم گیر برای سرویس و نگه داری ماشین لباسشویی

برای از بین بردن رسوبات ماشین لباسشویی بهتر است که هر چند وقت یک بار با کمک یک ماده جرم گیر عملیات شستشو را بدون لباس و بصورت کامل انجام دهید تا رسوبات ماشین لباسشویی پاک شوند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در کرج مهرشهر

در نکات تمیز کردن ماشین لباسشویی تاکید کردیم هر چند وقت یکبار جا پودری ماشین لباسشویی را درآورده و آن را به طور کامل بشویید. و خشک نمایید این کار به سرویس و نگه داری ماشین لباسشویی نیز کمک زیادی می کند. همچنین برای فیلتر و صافی که در قسمت جلوی ماشین لباسشویی قرار دارد، این کار توصیه شده است. فیلتر را باز کرده و اگر کرک و قطعات ریز داخل آن گیر کرده، جدا کنید و کاملا تمیز نمایید. و دوباره سرجای خود قرار دهید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی در کرج

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی کندی در کرج گوهردشت حصارک عظیمیه مهرشهر هشتگرد فردیس ملارد مارلیک محمدشهر ماهدشت اندیشه شهریار صبا شهر نسیم شهر اسلامشهر رباط کریم و پرند

آخرین بروزرسانی: ۲ شهریور ۱۴۰۰

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (14 امتیاز, average: 5,00 از 5)
Loading...

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *